Boris Carloff

Typický postup, klavírní balada, která vejde do monumentálního klasického eurosongu . Alespoň tam není typická popová diva. Opět typická provenience východnějších postsovětských republik a Balkánu.

Kateřina Šimková

Jeden z mých favoritů. Hudebně je skladba vyvážená. Občasné použití chrapláku je perfektní a dodává písni tzv. ‚koule‘. Zajímavé tempo, dojemné piano, postupná gradace – to vše mě chytlo a nepustilo. Za mě skvělý objev, který chci i ve svém playlistu pro každodenní poslech

Ján Winkler

Od prvého tónu na klavíri mi vzdialene pripomína Nadirova pieseň víťaznú Arcade speváka Duncana z roku 2019. Rozdiel je však markantný v speve – s akou ľahkosťou sa pohráva s náročnou melódiou a prechádza z tónu na tón. Veľmi bude záležať na pódiovom spracovaní aby mohla pochmúrna pieseň vyniknúť a zaujať divákov. Bola by škoda keby nepostúpila do finále. Zatiaľ sa to Azerbajdžanu nepodarilo iba raz . V Lisabone skončila Aisel tesne na nepostupovom 11 mieste v semifinále.

Annabelle

Nadir má bezesporu skvělý hlas, balada je plná emocí, rozhodně
jsem příjemně překvapená kvalitou letošních písní.

Šimon Kuběna

Azerbajdžán tentokrát celkem překvapivě vsadil na baladu. Baladu jsme od této kavkazské země už neviděli pár let, ale i tak to pořád má tu standartní kvalitu. Nadir má hezký hlas, který by mohl hodně lidí zaujmout a případně jemu hodit i ten hlas v semifinále hodit. Bohužel si myslím, že si se skvělým stagingem, to na postup stačit nebude. V Running orderu mu sice může 4.místo vyhovovat, ale pořád je tady několik jiných písniček, kteří jsou větší favoriti. 

V rámci 10 let poroty hodnotí také jeden z vás. Kdo bude další?